Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Τετρακοσάρι ΙΙΙ - tetrakosari 3



Με χαρά σας ανακοινώνουμε την διοργάνωση του τρίτου event ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ στον αεροδιάδρομο του Δήμου Αβδήρων στον νομό Ξάνθης, στις 14 και 15 Μαΐου 2011


Κανονισμοί:
Διαβάστε προσεκτικά τους κανονισμούς της εκδήλωσης. Σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία φροντίστε να ενημερωθείτε ώστε να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως ή ακόμα και εκτός του διημέρου! Είναι σημαντικό να είστε ενημερωμένοι για το δικό σας καλό και για τα δικά σας δικαιώματα σύμφωνα με τους κανόνες.

1. Τα αυτοκίνητα που μπορούν να συμμετέχουν στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ πρέπει να έχουν έγκριση ΚΤΕΟ. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα σας να φέρει ζώνη ασφαλείας, τουλάχιστον τριών σημείων (=εργοστασιακή ζώνη).
2. Οι οδηγοί πρέπει οπωσδήποτε να φορούν κράνη.
3. Τα αυτοκίνητα μπορούν να φέρουν οτιδήποτε είδος ελαστικού.
4. Επιτρέπεται να μειώσετε το βάρος του αυτοκινήτου όπως εσείς επιθυμείτε.
5. Οι κατηγορίες των αυτοκινήτων αριθμούν τις τέσσερις (4). Αυτές είναι οι εξής:
  • Κατηγορία Α (16+): Οχήματα που ολοκληρώνουν τα 402 μέτρα σε χρόνο άνω των 16.000" δευτερολέπτων.

  • Κατηγορία Β (15-16): Οχήματα που ολοκληρώνουν τα 402 μέτρα σε χρόνο άνω των 15.000" δευτερολέπτων και έως 16.000".

  • Κατηγορία Γ (14-15): Οχήματα που ολοκληρώνουν τα 402 μέτρα σε χρόνο άνω των 14.000" δευτερολέπτων και έως 15.000".

  • Κατηγορία Δ (13-14): Οχήματα που ολοκληρώνουν τα 402 μέτρα σε χρόνο άνω των 13.000" δευτερολέπτων και έως 14.000".

  • 6. Εάν ένα όχημα των κατηγοριών Α’, Β’ ή Γ’ κατά την διάρκεια της εκδήλωσης και στην διαδικασία elimination, εκτός του τελικού της κατηγορίας, κάνει χρόνο βάση του οποίου θα έπρεπε να αλλάξει κατηγορία τότε αποκλείεται της συνέχειας του event και για την επόμενη φάση προκρίνεται το ζευγάρι του.
    7. Οχήματα που ολοκληρώνουν τα 402 μέτρα σε χρόνο κάτω των 13.000" αποκλείονται από το διήμερο για λόγους ασφαλείας!
    8. Οι οδηγοί που θέλουν να τρέξουν με όχημα το οποίο ΔΕΝ είναι στο όνομα τους, πρέπει οπωσδήποτε να φέρουν μαζί τους υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη, που να επιτρέπει την χρήση του οχήματος για το διήμερο.
    9. Κατά την διεξαγωγή της εκδήλωσης σε κάθε όχημα θα επιβαίνει μόνο ο οδηγός. Κανείς οδηγός δεν έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει με δύο αυτοκίνητα. Αντίθετα το ίδιο όχημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλους οδηγούς. Αυτό όμως πρέπει να δηλώνεται με χωριστή δήλωση συμμετοχής. Σε περίπτωση που κληθούν να τρέξουν ως ζεύγος στην επόμενη φάση προκρίνεται εκείνος που έχει τον καλύτερο χρόνο μέχρι εκείνη τη στιγμή κατά το διήμερο.
    10. Στην σειρά εκκίνησης στα ελεύθερα και χρονομετρημένα δοκιμαστικά τηρείται σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με τις δηλώσεις των οδηγών. Την δεύτερη ημέρα όμως και κατά την διαδικασία elimination, η σειρά τηρείται όπως αυτή προκύπτει από το πρόγραμμα και την εξέλιξή του.
    11. Οδηγοί που θα κληθούν για να τους δωθεί εκκίνηση και δεν εμφανισθούν εντός 2 λεπτών χάνουν το δικαιωμα συμμετοχής τους ή προκρίνεται ο αντίπαλός τους.
    12. Η επιτροπή της διοργάνωσης, έχουν το δικαίωμα να αποκλείσουν ένα οδηγό ή/και ένα όχημα να συμμετάσχει στην εκδήλωση, αν κρίνουν πως είναι ακατάλληλα και επικίνδυνα για την ασφάλεια και ακαιρεότητα των ίδιων των οδηγών ή των θεατών.
    13. Σε καμία περίπτωση δεν επαναλαμβάνονται κόντρες, ειδικά κατα τη διαδικασία elimination (δεύτερη ημέρα), εκτός και μόνο αν κριθεί απαραίτητο από την επιτροπή της διοργάνωσης.
    14. Οι προκλήσεις μετά την διαδικασία elimination θα επιτρέπονται μόνο αν γίνονται με κόσμιο χαρακτήρα. Αν η επιτροπή κρίνει διαφορετικά δεν θα επιτραπούν οι προκλήσεις που μπορεί να επιφέρουν ταραχή στην διοργάνωση.
    15. Δεν επιτρέπονται στοιχήματα με χρήματα ή οτιδήποτε είδους οικονομικού χαρακτήρα στις κόντρες. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο γίνει αντιληπτό, τότε αποκλείονται οι οδηγοί και τα οχήματα που ήρθαν σε τέτοιου είδους συμφωνία.
    16. Συμμετοχές γίνονται δεκτές μόνο σε άτομα άνω των 18 ετών.
    17. Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός πάσχει από ασθένεια η οποία μπορεί να επιβαρύνει την φυσική κατάσταση ή την αντίληψη του οδηγού κατά το διήμερο, τότε πρέπει οπωσδήποτε να το εμπιστευθεί στην επιτροπή της διοργάνωσης. Το ίδιο ισχύει αν κάποιος οδηγός αισθανθεί αδιαθεσία, στον οποίο μπορεί να δοθεί ιατρική περίθαλψη και επίβλεψη. Αν έχετε σοβαρό ιατρικό ιστορικό, και ειδικά καρδιολογικό πρόβλημα, είστε υποχρεωμένοι να το δηλώσετε πριν τη συμμετοχή σας στην εκδήλωση.
    18. Επιτρέπεται στους οδηγούς να τοποθετήσουν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητά τους οποιαδήποτε διαφήμιση, αρκεί να μην είναι υβριστική και να μην προσβάλλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα. Επίσης δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση τους σε σημείο που να εμποδίζουν την ορατότητα του οδηγού.
    19. Οι διαφημίσεις των οργανωτών που είναι υποχρεωτικές θα βρίσκονται στο πάνω και κάτω μέρος των αριθμών συμμετοχής.
    20. Η απόσταση που κρίνεται ώς απόσταση κόντρας είναι τα 402,336μέτρα. Μετά από αυτό το σημείο, οι οδηγοί πρέπει υποχρεωτικά να φρενάρουν το συντομότερο δυνατόν και να επιστρέψουν άμεσα με μέγιστη ταχύτητα τα 60 χλμ/ω.
    21. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η αλλαγή λωρίδας του οχήματος. Σε τέτοια περίπτωση οδηγός και όχημα αποκλείονται αυτόματα από την εκδήλωση.
    22. Xρονομέτρηση και επεξήγηση μεθόδου χρονομέτρησης:
  • Εκκίνηση: Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από την στιγμή που ανάβουν τα πράσινα φώτα (R/T – Reaction Time).

  • Μέθοδος χρονομέτρησης: Οι επιδόσεις κάθε οδηγού που καταγράφονται είναι: Ο χρόνος αντίδρασής κατά την εκκίνηση (R/T), o χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα (E/T) από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά. O οδηγός που θα καταφέρει τον μικρότερο συνολικό χρόνο (Τ/Τ = R/T + E/T) είναι και ο νικητής της κόντρας, δηλαδή αυτός που θα κόψει πρώτος το "νήμα του τερματισμού".

  • Κόκκινο φως: Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε νωρίτερα από το επιτρεπόμενο ή το όχημά του κινήθηκε κατά την διάρκεια της διαδικασίας εκκίνησης και έτσι η προσπάθειά του είναι άκυρη και δεν επαναλαμβάνεται.

  • 23. Οι τρείς πρώτοι κάθε κατηγορίας θα απονεμηθούν με αναμνηστικό έπαθλο και ετήσια συνδρομή για το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης.
    24. Σε περίπτωση κακοκαιρίας, η εκδήλωση αναβάλλεται για το επόμενο από το προγραμματισμένο Σαββατοκύριακο, δηλαδή για τις 21-22 Μαΐου .
    Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών:  

    http://www.tetrakosari.gr/tetrakosari-3.html

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου