Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

ΚΙΤ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΓΕΙΩΣΕΩΝ



Ο γιός μου Στέφανος το σαββάτο έφτιαξε με χαλκό 99.9% αυτό το κίτ των γειώσεων για το Starlet που αγόρασε, γιατί είχε άσχημα φώτα, δεν έπαιρνε εύκολα εμπρός, και έκανε μικροδιακοπές.
Υλικά
φέτα χαλκού Φ 80Χ20mm 99.9%
καλώδια χαλκού 99.9%
Ακροδέκτες χαλκού
Βίδες Μ8Χ20 μπρούτζινες
Ροδέλλες μπρούτζινες
Θερμοσυστελλόμενα άκρα για τους ακροδέκτες

Καθάρισε στον τόρνο τον χαλκό, έκανε στη φρέζα το λοξό σκάψιμο, τις τρύπες και τα σπειρώματα, κόλλησε με κολλητήρι 60watt τους ακροδέκτες στα καλώδια, και έβαλε τα θερμοσυστελλόμενα.

Εχτές το πρωί το τοποθέτησε αντικαθιστώντας όλες τις αντίστοιχες εργοστασιακές γειώσεις της Τoyota, στις ίδιες θέσεις, και στα ίδια μήκη καλωδίων

Το αυτοκίνητο είχε πολύ αδύνατα φώτα, και ήθελε αρκετές μιζιές για να πάρε μπροστά, το βράδυ που γύρισε από την βόλτα μου είπε ότι το αυτοκίνητο παίρνει μόλις ακουμπήσει την μίζα, δεν κάνει διακοπές πια, και τα φώτα δυνάμωσαν πάρα πολύ, και φέγγουν σε πολύ μεγάλη απόσταση, και δεν έχουν σχέση με πρίν.

Μόλις βρώ καιρό θα φτιάξω τις γειώσεις σε όλα τα 21 που έχουμε, γιατί αυτοκίνητα πέραν των 5-6 χρόνων έχουν πολλά προβλήματα με τις γειώσεις, και τα 21 κοντεύουν να βγάλουν ηλικιακά το λύκειο και προβλέπεται να πάνε και πανεπιστήμιο, master, να διοριστούν μετά, καταλάβατε πόσο προβλέπεται να ζήσουν ακόμα.

Τα έτοιμα κιτ που κυκλοφορούν, εκτός του ότι είναι πανάκριβα, είναι από μπρούτζο που δεν έχει τόσο καλή αγωγιμότητα όσο ο καθαρός χαλκός, και αφού το κόστος του υλικού είναι το ίδιο, και η δουλειά η ίδια, προτιμήθηκε ο χαλκός.
Πηγή: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=31747@ 21 Quadra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου