Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

"Ποια σχέση?"



«Τη νύχτα φαίνονται οι αληθινοί χαρακτήρες», είχα διαβάσει σε ένα άρθρο. Παρατηρώ τους φίλους μου, όταν βγαίνουμε έξω. Έχω ζήσει μαζί τους ωραίες και κακές στιγμές, αγάπες, χωρισμούς, προβληματισμούς και βράδια, πολλά βράδια μέχρι το ξημέρωμα.
Μετά τις 2:00 το βράδυ, εκδηλώνονται πολλά. Ειδικότερα προς το ξημέρωμα η ψυχή και τα «έσω» βγαίνουν αυθόρμητα και χωρίς να έχεις φτιαχτεί. Μερακλώνεις, σκέφτεσαι πολλά, σχεδιάζεις, αναπολείς, ενίοτε λησμονείς. Όσοι έχουν έναν άνθρωπο δίπλα τους, παίρνουν τηλέφωνο ή στέλνουν μήνυμα.
 Θέλουν να μοιραστούν τη στιγμή.
 Είναι ο φόβος ή αγωνία για το αύριο και κάθε αύριο;
 Είναι ότι τον ήθελαν δίπλα τους;
 Μεγάλη υπόθεση να έχεις κάποιον δίπλα σου.
Αλλά, τουλάχιστον οι περισσότεροι (αν όχι όλοι), δεν τους λες ευτυχισμένους. Όλη την ώρα στο τηλέφωνο, να δίνουν «εξηγήσεις», να λένε που θα πάνε, τι θα κάνουν. Αν ξενυχτήσουν δε, πάει η επόμενη μέρα. Θα είναι γεμάτη τηλέφωνο και μία έκφραση, «τι βλακεία έκανα κι έκατσα χθες μέχρι αργά».
Έτσι κάναμε τις σχέσεις, καμία εμπιστοσύνη. Αφού, άμα είναι η άλλη (ή άλλος) να σε κερατώσει, θα το κάνει. Θα το μάθεις, έστω αργά ή γρήγορα θα το μάθεις, έμμεσα ή από τον/την ίδια. Μη σου πω ότι θα το καταλάβεις στη συμπεριφορά και την φωνή.
Αν έχει τσίπα και στο πει, ακόμα καλύτερα. Να τελειώνεις. Θα μεθύσεις, θα κλάψεις, θα πονέσεις, θα πονάς, δεν θα γελάς, αλλά με τον χρόνο θα σου περάσει. Όλα αυτά, αν άξιζε για εσένα, αν όχι, «καληνύχτα κι όνειρα γλυκά».
Το αυτοκίνητο μερικοί το «παντρεύονται» ή έστω «το ερωτεύονται», παράφορα όμως.
Μαθαίνουν να το φροντίζουν, να το προσέχουν και να το συντηρούν, παρά τα «περίεργα», τα βίτσια ή τις ιδιοτροπίες που έχει. Μπορεί να σε στεναχωρεί, να σου τρώει τα λεφτά, αλλά στο κάνει γλυκά. Έτσι δεν είναι και οι σχέσεις εξάλλου;
Όλες έχουν τα «πάνω και τα κάτω», αλλά μαθαίνεις να συμβιβάζεσαι να υποχωρείς, όταν αγαπάς.
Η μόνη διαφορά της σχέσης με το αυτοκίνητο, είναι ότι δεν παίρνεις τηλέφωνο, αλλά μετράς την τσέπη σου, την υπομονή σου (και τον γ@μημένο δείκτη της βενζίνης που δεν λέει να σηκωθεί).

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Retrofit Headlights, plus ram air mod

Όπως θα γνωρίζετε οι κάτοχοι GT/Glanza, στα φανάρια μας ο "γλάρος" είναι ανάποδα.
Δηλαδή το τόξο που σχηματίζει ο αριστερός φανός είναι πάνω και κέντρο (αντί με κλίση δεξιά και κάτω)
Αντίστοιχα, ο δεξής φανός σχηματίζει τόξο, κάτω και αριστερά (αντί κέντρο και πάνω)

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, ούτε εμείς να βλέπουμε όπως πρέπει, ταυτόχρονα όμως τυφλώνουμε τους απέναντι.

Ωραία και τι να κάνω?

α) Να βάλω xenon?
β) Να πάρω καλές λάμπες (PIAA, Hella κτλ)
γ) Να το πετάξω, γιατί μου σπάσει τα νεύρα?

ΠΑΠΑΡΙΑ ότι και να κάνεις δεν πρόκειται να δεις φως!
Πρακτικά η πιο σωστή απάντηση είναι το γ), όμως το αγαπάω το αμαξάκι και δεν πρόκειται να το πετάξω.

Άρα πάμε στην λύση δ), να βάλουμε προτζέκτορες, "retroFIT" για να καταλαβαινόμαστε.

Τι χρειαζόμαστε:

2 φανάρια
Θερμοπίστολο ή φούρνο για ψήσιμο
Μπαμπριζόκολλα "τσίχλα" μαύρη
Πιστόλι για την μπαμπριζόκολλα
Το ανάλογο κιτ με τους προτζέκτορες

Extra info
Αφού μπήκα στην διαδικασία να ανοίξω το φανάρι, ευκαιρία ήταν να δημιουργήσω ένα τούνελ που διαπερνά το φανάρι και φτάνει στην χοάνη (σχεδόν), φέρνοντας φρέσκο αεράκι.

Επιπλέον υλικά:
Χέρι ζωγράφου ή κομμωτή
Ποτηροτρύπανο
Bass reflex

Βήμα-βήμα
1) Αγοράζουμε το κιτ - παραλαμβάνουμε το κιτ  :lol:
2) Αφαιρούμε κάποια κλιπς που κρατάνε εξωτερικά το φανάρι
3) Θερμαίνουμε το φανάρι περιμετρικά, κατά μήκος της ένωσης διαφανούς-αδιαφανούς υλικού και ταυτόχρονα τραβάμε να ξεκολλήσει (σιγά και προσεκτικά)
4) Σημειώνουμε το σημείο που θα ανοιχτεί η τρύπα, παίρνουμε το ποτηροτρύπανο και διαπερνάμε το φανάρι από μπροστά έως πίσω.


5) Εφαρμόζουμε το bass reflex και το σταθεροποιούμε με υλικό που δεν έχει πρόβλημα με τις θερμοκρασίες, ενώ είναι ικανό να μονώσει από την υγρασία



6) Αυτό που δεν φαίνεται στην κάτω φωτογραφία είναι [u]ότι χρειαζόμαστε[/u], για να κουμπώσει ο προτζέκτορας στις εργοστασιακές θέσεις (λαμάκια, πεταλούδες, βασούλες κτλ)
ΔΕΝ χρησιμοποίησα τίποτα παραπάνω, αλλά αν κάποιος θέλει τους βάζει σε οποιαδήποτε θέση τον βολεύει.




Για την τρύπα που βλέπετε στην τελευταία φωτογραφία με τις τρεις εγκοπές, περιλαμβάνεται αντάπτορας που εφαρμόζει το προτζέκτορα.

Από εκεί και πέρα βιδώνουμε, σφίγγουμε, σφραγίζουμε το φανάρι με την μαύρη κόλλα, βάζουμε τα κλιψάκια και επανατοποθετούμε.



Η συνδεσμολογία είναι η τυπική ενός συστήματος xenon.
Στη συνέχεια μαύρισα λιγάκι τα φανάρια, όχι λόγω καλοκαιριού αλλά για την καγκουριά της υπόθεσης.

Τα εύσημα πάνε στο μπαρμπέρη που είναι καλλιτέχνης και τα φαναράκια μου ένα χρόνο μετά ούτε υγρασίες τραβήξανε ούτε τίποτα.
Ενώ σαν εργοστασιακά κατέβαζαν το νερό ποτάμι.

Η ιδέα ήταν μια προσφορά του του υαρόγκλανζου (πουλί που επιβιώνει στην ανταρκτική, της οικογένειας των γλαροειδών) πριν από χρόνια.

Tip:
Οι προτζέκτορες έχουν πάνω και κάτω μεριά, προσοχή να μην τους βάλετε ανάποδα!