Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Κλείνει η Ralliart!


Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

90's Touge

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Βενζίνες

Πολύ συχνά, οι “δρομείς” επικεντρώνονται μόνο στα οκτανια κατά την αξιολόγηση της ποιότητας των καυσίμων. Το Οκτάνιο είναι σίγουρα σημαντικό, αλλά είναι μόνο μία από τις διάφορες βασικές ιδιότητες του καυσίμου που θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά την αξιολόγηση και επιλογή των καυσίμων.
Είναι απολύτως δυνατό μια βενζίνη να παράγει περισσότερη ιπποδύναμη με χαμηλότερο αριθμό οκτανίων αν υπάρχει σωστός σχεδιασμός σε σχέση με άλλες βασικές ιδιότητες. Είναι επίσης δυνατό για δύο καύσιμα να έχουν τον ίδιο αριθμό οκτανίων, αλλά να αποδίδουν πολύ διαφορετικά εξαιτίας άλλων βασικών ιδιοτήτων τους.


ΟΚΤΑΝΙΟ
: Το οκτάνιο είναι απλά μια εκτίμηση της δυνατότητας καυσίμων να επικριθεί η εκπυρσοκρότηση. Δεν είναι τόσο πολύ μια ένδειξη της δυνατότητας καυσίμων ποθ θα οδηγήσει στην δύναμη, αλλά μάλλον η δυνατότητα καυσίμων για ακίνδυνη δύναμη, δηλ., χωρίς το σπάσιμο του μοτερ σας.
Το οκτάνιο εκτιμάται στους αριθμούς ερευνητικού οκτανίου (RON), τους αριθμούς οκτανίου μηχανών (MON) και τους αριθμούς οκτανίου αντλιών (R+M/2). Ένας αριθμός οκτανίου αντλιών είναι ο αριθμός που βλέπετε κίτρινο στο αυτοκόλλητοl στους σταθμούς αερίου, που αντιπροσωπεύουν το μέσο όρο του RON και του MON των καυσίμων. (Δείτε κατωτέρω για μια πιό λεπτομερή εξήγηση για το πώς οι αριθμοί οκτανίου παράγονται και τι αντιπροσωπεύουν.)

BURNING SPEED/ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΨΙΜΑΤΟΣ: Αυτό είναι η ταχύτητα με την οποία τροφοδοτεί τις απελευθερώσεις η ενέργειά της και είναι μερικώς μια λειτουργία των ιδιοτήτων εξάτμισης καυσίμων. Σε υψηλες RPMs, υπάρχει πολύ λίγος χρόνος (πραγματική - χρόνος - μη ασταθής περιστροφή) για το καύσιμο προκειμένου να απελευθερωθεί η ενέργειά του. Η μέγιστη πίεση κυλίνδρων πρέπει να εμφανιστεί γύρω από 20˚ ATDC. Εάν τα καύσιμα καίνε ακόμα μετά από αυτό, δεν συμβάλλουν στη μέγιστη πίεση κυλίνδρων


ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΞΙΑ:
Η ενεργειακή αξία είναι μια έκφραση της πιθανής ενέργειας στα καύσιμα. Η ενεργειακή αξία μετριέται σε BTUs ανά λίβρα, όχι ανά γαλόνι. Η διαφορά είναι σημαντική δεδομένου ότι η αναλογία αέρα/καύσιμα είναι σε βάρος, όχι σε όγκο.

ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΨΥΞΗΣ: Η επίδραση ψύξης των καυσίμων συσχετίζεται με τη θερμότητα της εξάτμισης. Όσο υψηλότερη η θερμότητα καυσίμων της εξάτμισης, τόσο καλύτερη η δυνατότητά του να δροσίσει το μίγμα εισαγωγής.